Diari JAPIM 2009


Assalamualaikum dan salam ukhuwwah islamiah untuk semua! Semoga tuan-puan sentiasa dalam rahmat Ilahi. Selamat meneruskan amanah dan tanggung-jawab kita kepada Allah, keluarga dan masyarakat dengan adil dan bijaksana. Teruskan usaha menzahirkan komitmen kita kepada tugas kita untuk melahirkan para guru yang Murabby lagi Rabbaniy. Semoga Allah merahmati kita semua. Amin! Terima kasih

Perhatikan wasiat Rasulullah saw di bawah ini

JAPIM 2011 atur langkah bersama I-PAI

Thursday, January 13, 2011

JAPIM IPGKTAA mula mengorak langkah kesiambungan P&Pnya (Pendidikan Dan Pentarbiahan) dengan kerjasama I-PAI mengadakan perjumpaa dengan seluruh warga PAI di IPGKTAA pada 12 Jan 2011 di dewan kuliiah A.



Majlis dihadir oleh Ketua Jabatan Pendidikan Islam Dan Moral, Al-Fadhil Ustaz Mohamad Tajuddin Sidek, Penyarah Kanan Al-Fadhil Ustaz Mhd Said Ibrahim, para pensyarah Us Jamal, Us Wan Azlan, Us Nik Abdullah, Us Suhaimi, Ust Safinah, Ust Ruhayati dan lain-lain.

Majlis ini dihiasi dengan beberapa ucapan ringkas para ku setiap unit, perancangan program oleh pengerusi I-PAI sesi 2011, sdr Tarmizi serta amanah dari KJ JAPIM.







Semarakkan amal Islam di IPGKTAA dengan 4 S: Senyum, Salam, Sapa dan Sayang. semoga kita saling diberkati

0 comments:

Post a Comment